Tretze restaurants ofereixen cuina indiana a Begur

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un total de tretze restaurants de Begur participen en la tercera edició de les Jornades Gastronòmiques d’Indians, que comença avui. Durant les tres setmanes de les jornades, es podran degustar menús i tapes amb productes indians que han elaborat diferents establiments. La campanya gastronòmica està organitzada pels mateixos restaurants i hotels de Begur amb la col·laboració de caves Mont-Ferrant de Blanes amb el seu cava especial l’Americano, que s’elabora amb sucre de canya. La campanya acabarà el 8 d’octubre.

- Publicitat -
- Publicitat -

La normativa afavoreix les grans explotacions en detriment del petit pagès? El debat sobre el futur de la pagesia catalana

La PAC ha incorporat mesures per reforçar les explotacions petites i mitjanes, però la concentració agrària continua avançant. Menys explotacions, més superfície per titular i una burocràcia cada vegada més complexa alimenten el debat sobre si les normes actuals afavoreixen indirectament les explotacions més grans. Analitzem què diuen les dades i quins factors expliquen aquesta evolució.

Altres notícies