22.7 C
Pals
Dimecres, 9 juliol 2025
- Publicitat -

El temps 15-09-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 15-09-2017
Loading
/

Avui ja ens aixecarem amb força nuvolositat, de fet aquesta nit i matinada ja ha caigut algun ruixat, i ho seguirà fent durant el dia. Temperatures amb un descens respecte ahir de fins a 10 graus, així doncs la màxima no passarà dels 19º i la mínima quedarà amb 10º.

Els propers dies, dissabte un temps més estable, remuntaran una mica les temperatures i diumenge encara amb força núvols, per tan temps de tardor.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimecres 9 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies