14.4 C
Pals
Divendres, 26 abril 2024
- Publicitat -

La primera edició limitada de tasses de la marca Ceràmica de la Bisbal triomfa al municipi

Més de tres mesos després del seu llançament, tot i que la campanya encara no ha acabat, ja se'n pot fer balanç: està sent un èxit entre els bisbalencs i bisbalenques

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Des de principis d’estiu, en algunes botigues de ceràmica de la Bisbal d’Empordà s’hi poden trobar les set tasses exclusives que formen la primera col·lecció de productes de la marca Ceràmica de la Bisbal. Es tracta d’un projecte impulsat per l’Ajuntament i els productors i comerciants adherits a la marca que pretén potenciar i donar a conèixer els valors de Ceràmica de la Bisbal. Més de tres mesos després del seu llançament, tot i que la campanya encara no ha acabat, ja se’n pot fer balanç: està sent un èxit entre els bisbalencs i bisbalenques.

Els set productors que formen part d’aquesta Limited Edition 2021 són Rulduà Ceràmica, Ceràmiques Pantaleu, Ceràmica Ley, Ceràmiques Planas Marquès, Ceràmica Yuma, Estudi Ceràmic [ba_Ro] i Ceràmica Artesanal LB. Cadascun d’aquests va elaborar una tassa exclusiva amb el seu estil propi. Per altra banda, les botigues que han comercialitzat l’edició limitada són La Botiga, Ceràmica Planas Marquès, Ceràmiques Bosch, Ceràmiques el Tallaret, Filigranes 60, Ceràmiques de la Bisbal Fang i Rulduà Ceràmica. Aquesta última, precisament, és una de les botigues on s’han esgotat les existències de tasses.

Anna Sàbat, tècnica de Turisme, Comerç i Artesania de l’Ajuntament que ha gestionat la campanya, explica que ha triomfat, i que en queden poques per vendre. A més, Sàbat valora molt positivament el fet que s’hagin venut els set tipus de tasses, ja que assegura que això demostra que hi ha un “públic divers” al municipi.

Sàbat agraeix la feina i implicació dels artistes i les botigues. Explica que la campanya és important per donar a conèixer la identitat de la marca, que a la vegada conforma una part important de la identitat de la Bisbal, capital de la ceràmica.

Davant de l’èxit de la primera edició, la tècnica de l’Ajuntament està convençuda que se seguiran fent més col·leccions cada any, tot i que explica que encara no saben amb quin tipus de productes. “La intenció és fer-ne una cada any perquè hem vist que funciona”.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Club Hoquei Palafrugell vol entrar al podi de l’OK Lliga Plata

Amb Lleidanet i Lloret (primer i segon) ja molt distanciats en la classificació, l'objectiu dels blanc-i-negres és assolir el tercer lloc
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -