Troben un conductor begut amb el permís retirat judicialment a Platja d’Aro

L'home dona positiu en el test de drogues per tres substàncies diferents

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Platja d’Aro ha enxampat un conductor que anava begut i tenia el permís retirat per odre judicial. Els agents estaven fent un control i han aturat al conductor i després de comprovar les dades han vist que tenir el carnet retirat. A més, els agents han fet el control d’alcoholèmia i ha donat positiu i també el test de drogues, on ha donat positiu per tres substàncies diferents.

- Publicitat -
- Publicitat -

3 COMENTARIS

Comments are closed.

L’Ajuntament de Sant Feliu demana «més contundència» judicial contra la reincidència

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols demana més contundència a la justícia i a la Fiscalia davant els casos de multireincidència. El consistori denuncia que alguns detinguts tornen al carrer sense presó preventiva. Un dels casos ha acabat amb dos agents ferits i amb nous fets delictius poques hores després del pas pel jutjat.

Altres notícies