Txarango posen a la venda el seu quart disc “De vent i ales”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Txarango ha publicat el seu quart i darrer disc, De vent i ales, un disc de comiat i d’agraïment que conté setze cançons nascudes durant els seus darrers viatges a Colòmbia, als Balcans, al Senegal, a l’Índia o al Brasil.

El seu primer avançament, “A la deriva” ja és tot un èxit, que ha estat reproduït més d’un milió de vegades a les plataformes digitals en tan sols dues setmanes.

A més, els ripollesos van publicar a Youtube una petita peça documental on explicaven algunes de les claus d’aquest nou treball.

De vent i ales arriba també demà a les botigues en tres formats de disc de tres colors diferents, que també es troba al web www.txarango.coop.



L’entrada Txarango posen a la venda el seu quart disc “De vent i ales” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni estudia emprendre accions legals contra SOM Calonge i Sant Antoni per “ús fraudulent de la intel·ligència artificial”

El consistori acusa la formació de difondre continguts falsos que perjudiquen la imatge institucional. SOM Calonge i Sant Antoni reconeix l'ús de la IA en un context "habitual" de sàtira política i afegeix que la seva voluntat en cap moment és desinformar.

Altres notícies