U2 fan de guies turístics al seu nou videoclip

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

U2 acaben de presentar el videoclip de You’re the best thing about me, la cançó que serveix per presentar Songs of Experience i on la banda marxa fins als carrers de Nova York per fer-nos de guies turístics.

Dirigits per un bon amic de Bono, Jonas Åkerlund, viatgem a la ciutat que mai dorm en aquest vídeo que ja es pot veure a Youtube.

El nou disc arribarà el dia 1 de desembre.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies