8.1 C
Pals
Dimecres, 3 desembre 2025
- Publicitat -

La UE Llagostera seguirà entrenant a l’estadi municipal de Palafrugell

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La UE Llagostera i l’Ajuntament de Palafrugell, mitjançant l’Institut Municipal d’Esports, han signat un nou conveni de col·laboració pel qual el club de la Segona Divisió B utilitzarà l’estadi municipal Josep Pla i Arbonès com a camp d’entrenament durant la temporada 2016/2017.

Fruit d’aquest acord, el conjunt llagosterenc, actualment amb 1.200 socis, seguirà disposant d’unes instal·lacions de gespa natural properes al camp municipal de la localitat de Palamós, on juguen els seus partits de lliga com a local. Al mateix temps, el municipi gaudirà d’una promoció de ciutat gràcies a la imatge exterior que ofereix l’equip de futbol.

La signatura d’aquest acord ha estat rubricat per la presidenta de l’entitat esportiva, Isabel Tarragó; i l’alcalde de Palafrugell, Juli Fernández, acompanyats del regidor d’Esports, Joaquim Vencells.

- Publicitat -
- Publicitat -

31 FAM acomiadaran la primera temporada de l’àlbum “R31” amb un Razzmatazz esgotat

El pròxim dissabte 27 de desembre, 31 FAM posaran punt final a la primera temporada de presentació del seu últim àlbum “R31” amb una celebració molt especial a la sala Razzmatazz de Barcelona. L’espai es convertirà, per una sola nit, en el centre neuràlgic d’un any tan intens com inoblidable per al grup. La banda

Altres notícies