Última setmana per inscriure ofertes a la Jornada d’Oportunitats Laborals de Palafrugell

La trobada es farà el 5 de març a la Bòbila i facilitarà entrevistes directes entre empreses i candidats. L’organitza l’Ajuntament per connectar oferta i demanda de feina de manera àgil i eficient.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Palafrugell ja prepara la desena edició de la Jornada d’Oportunitats Laborals, que se celebrarà el 5 de març a la Bòbila. Les empreses interessades a participar-hi poden inscriure les seves ofertes fins a l’1 de febrer a través del web municipal de promoció econòmica.

La jornada té com a objectiu facilitar el contacte directe entre empreses i persones que cerquen feina, a través d’entrevistes breus en un entorn pràctic i efectiu. La iniciativa vol connectar les necessitats del teixit empresarial amb perfils professionals disponibles o en procés de millora laboral.

L’esdeveniment és organitzat per l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Palafrugell, que preveu activar una campanya de difusió un cop recollides totes les ofertes, per arribar a la ciutadania, les borses de treball i els serveis d’ocupació locals.

Les empreses tindran l’oportunitat de donar visibilitat a les seves vacants i entrevistar persones candidates d’una manera concentrada i eficient. Un cop oberta la inscripció per a les persones participants, aquestes podran consultar les ofertes disponibles i seleccionar les que millor encaixin amb el seu perfil.

L’Ajuntament recomana seguir les xarxes socials i el web municipal per estar al dia de totes les novetats de la jornada. Per resoldre dubtes, es pot contactar amb l’Àrea de Promoció Econòmica per telèfon o correu electrònic.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Augmenta el perill pel fort vent durant la jornada de diumenge al Pirineu i a l’Empordà

La forta ventada de nord colpeja especialment l’Alt Empordà amb ratxes de fins a 167 km/h a Portbou. El temporal ha generat centenars de trucades al 112 i més de 150 serveis dels Bombers. La caiguda d’arbres ha obligat a tallar diverses carreteres i Protecció Civil demana evitar activitats a l’exterior.

Altres notícies