Un Bisbal Bàsquet pletòric vol continuar superant-se

Aquest dissabte, el Cuarte de Huerva visita el Pavelló Vell

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Líder imbatut a la Lliga EBA, i classificat brillantment per a la final de la Lliga Catalana, el conjunt de La Bisbal d’Empordà espera seguir amb l’excepcional moment de joc que està protagonitzant des de l’inici de la temporada.

Com dèiem, els de Carles Rofes van vèncer a semifinals de Lliga Catalana al Mollet, i ja tenen del tot assegurat el bitllet per a la final (que es jugarà el mes vinent contra el Boet Mataró).

Ara toca tornar a la Lliga regular, i aquest dissabte, el Cuarte de Huerva visita el Pavelló Vell.

Els aragonesos també estan duent a terme una bona arrencada, amb 4 victòries i 1 única derrota, i seran un dur contrincant.

El partit es jugarà demà al Pavelló Vell, a partir de les sis de la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Temporada Alta reforça la música amb artistes internacionals, estatals i catalans

Temporada Alta reforça la música en la seva trenta-cinquena edició amb una programació oberta a estils i procedències diverses. Eliades Ochoa, Pink Martini amb Storm Large i The Black Heritage Choir lideren la presència internacional. El festival també programa Martirio, Iván Ferreiro i diversos artistes catalans. La música tindrà pes en espectacles escènics durant la tardor a Girona i Salt.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies