25.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Un centenar de peticions per penjar “Llibertat presos polítics” a l’Ajuntament de Sant Feliu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Un centenar de peticions per penjar "Llibertat presos polítics" a l'Ajuntament de Sant Feliu
Loading
/

Segons ha pogut saber Ràdio Capital, un centenar de persones ja han demanat a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols que pengi la pancarta de “Llibertat presos polítics” a la façana del consistori.

El passat 5 de gener, l’Assemblea Nacional i el comitè per la defensa de la República de Sant Feliu van organitzar un acte a la plaça del Mercat per ajudar els ciutadans a presentar la instància.

Pel proper divendres 19, hi ha convocat al matí un acte de les mateixes característiques.

La resposta de l’Ajuntament l’ha donat l’alcalde ganxó, Carles Motas, al programa “Línia amb l’alcalde” de Ràdio Sant Feliu. Assegura que l’Ajuntament ja va decidir fa mesos que no penjaria cap pancarta a la façana de l’edifici, i ja no va penjar cap per demanar l’acollida de refugiats.  

Motas assegura que, a l’edifici consistorial, la càrrega simbòlica de la lluita per les llibertats l’ostenta la històrica senyera Patxot, que està exposada a la Sala de Plens.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies