Un home de 80 anys mor ofegat a la platja de Sant Antoni de Calonge

Un home de 80 anys ha mort ofegat aquest dissabte al migdia a la platja de Sant Antoni de Calonge, al Baix Empordà. Tot i que la platja estava vigilada i hi onejava la bandera groga per meduses, els serveis d'emergència no han pogut reanimar-lo. Amb aquesta ja són dinou les víctimes mortals a les platges catalanes aquest estiu.

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home de 80 anys ha mort ofegat aquest dissabte al migdia a la platja de Sant Antoni de Calonge. El servei d’emergències ha rebut l’avís poc abans de les dotze.

La platja estava vigilada i hi onejava la bandera groga per presència de meduses, però això no ha evitat la tragèdia. L’home es trobava dins de l’aigua quan ha començat a ofegar-se.

El Sistema d’Emergències Mèdiques ha activat dues ambulàncies i un helicòpter per atendre la víctima. Malgrat els esforços, no han pogut reanimar-lo.

Amb aquesta mort, ja són dinou les persones que han perdut la vida a les platges catalanes aquest estiu. Això representa cinc víctimes més que l’estiu passat per aquestes mateixes dates.

Les autoritats demanen extremar la precaució, especialment en dies de bandera groga o amb condicions adverses a l’aigua.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Mor un dofí al litoral de Sant Feliu de Guíxols malgrat l’actuació dels serveis d’emergència

Protecció Civil de Sant Feliu de Guíxols ha col·laborat amb la Policia Local de Castell-Platja d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró en l’intent de salvar l’animal, que es trobava en un estat molt delicat.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies