Un home d’uns 70 anys ha quedat ferit crític aquest dilluns al matí després de caure en una zona de roques de la Punta des Ploms, a Begur, a la zona de Sa Tuna.
L’avís als serveis d’emergència s’ha rebut poc abans de les nou del matí a través del telèfon d’emergències.
Segons han informat els Bombers, l’accident s’ha produït en un espai de difícil accés per als vehicles, tot i que s’hi podia arribar caminant.
Fins al lloc s’hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers, equips sanitaris i un helicòpter de rescat amb efectius del Grup d’Actuacions Especials dels Bombers de la Generalitat.
Quan els equips d’emergència han arribat al lloc, l’home estava inconscient i havia entrat en aturada respiratòria. Efectius dels Bombers i de la Policia Local li han practicat maniobres de reanimació fins aconseguir estabilitzar-lo.
Posteriorment, els Bombers han evacuat la víctima fins al punt on esperaven els equips mèdics.
El Sistema d’Emergències Mèdiques ha activat cinc unitats terrestres i, finalment, un helicòpter medicalitzat ha traslladat l’home en estat crític a l’Hospital Universitari Doctor Josep Trueta de Girona.




