Un minvat Bisbal Bàsquet cau amb honor a Saragossa

El Sol Gironès va lluitar fins al final, però no va ser capaç d'equilibrar un marcador que al final reflectia un 64-56

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Les nombroses baixes de jugadors clau bisbalencs en les últimes jornades ha tingut el seu lògic efecte. L’equip continua amb la tenacitat habitual, però els rivals estan aprofitant la seva feblesa en determinats moments.

En el duel contra l’Azulejos Moncayo, un mal segon quart va posar les coses molt de cara al conjunt local. El Sol Gironès va lluitar fins al final, però no va ser capaç d’equilibrar un marcador que al final reflectia un 64-56.

La derrota fa baixar als bisbalencs fins a la cinquena posició de la Lliga EBA, i dissabte que ve el líder Barça B visitarà el Pavelló Vell de La Bisbal.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Platja d’Aro demana tranquil·litat davant d’una possible concentració de Blocus i reforça els efectius policials

El consistori assegura que la convocatòria té poca fiabilitat i que no hi ha informació contrastada sobre la seva celebració. Tot i això, la Policia Local i els Mossos d'Esquadra han reforçat la vigilància preventiva.
- Publicitat -

Altres notícies