Un motorista, ferit greu per un xoc amb un senglar a la C-66 a l’alçada de Forallac

Un motorista ha quedat ferit greu en topar amb un porc senglar a la C-66 a l'alçada de Forallac

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un motorista ha quedat ferit greu en topar amb un porc senglar a la C-66 a l’alçada de Forallac. És la carretera que va de Palafrugell a la Bisbal d’Empordà.

Els fets han passat aquesta nit passada. El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha activat tres dotacions terrestres i l’home ha estat traslladat a l’Hospital Josep Trueta de Girona.

- Publicitat -
- Publicitat -

1 COMENTARI

Comments are closed.

Ràdio Capital doble finalista als Premis Sonor per “Aquella nit al Tiffany’s”

Ràdio Capital de l’Empordà és doble finalista als Premis Sonor 2026 amb “Aquella nit al Tiffany’s”, nominada a millor pòdcast de ficció i millor realització i disseny sonor. Els finalistes s’han anunciat aquesta tarda a La Tarda de Catalunya Ràdio. El reconeixement s’afegeix a la nominació recent als Premis Ràdio Associació, consolidant la trajectòria del projecte.

Altres notícies