Un nou mur de contenció per a la platja de la Fosca

Les platges de la Fosca i Sa Tamardia construeixen murs provisionals després que els anteriors quedessin malmesos pel temporal

Anna Pujol
Anna Pujol
Redactora de Ràdio Capital
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després que el passat dijous s’iniciessin les obres, la Platja de la Fosca de Palamós tindrà un nou mur per sustentar la rampa d’accés, abans d’arribar a la Roca Fosca.

Després que el mur anterior es fes malbé a causa de les pluges primaverals, s’ha optat per construir una paret de rocalla com a mesura provisional. A causa dels temporals, el mur havia quedat esquerdat i descalçat, principalment a causa del desnivell de la sorra. La nova construcció pretén impedir aquestes variacions.

Per altra banda, durant les últimes setmanes s’ha aixecat un nou mur a la platja de Sa Tamardia, també de manera provisional, després que aquest cedís també a causa del temporal.

- Publicitat -
- Publicitat -

Madonna aconsegueix un triple número 1 amb «Confessions II» a Espanya, els Estats Units i el Regne Unit

Madonna ha signat una de les fites comercials més destacades de l’any amb Confessions II. El nou treball ha debutat directament al número 1 de les llistes d’àlbums d’Espanya, els Estats Units i el Regne Unit, confirmant l’excel·lent acollida internacional del disc i consolidant la vigència de l’artista gairebé cinc dècades després del seu debut.

Altres notícies