Uns allotjaments de Begur i de Pals premiats per la seva excel·lència

Aquesta primera edició dels Premis Gironins d'Apartaments i Vil·les de Vacances ha premiat 6 allotjaments més

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

L’Associació Turística d’Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona ha premiat l’allotjament Cap sa Sal Luxury de Begur com a millor allotjament turístic d’arquitectura i disseny i el Re-Pals. Reservas Mas Pinell com a millor allotjament turístic amb accés a mascotes.

És la primera edició dels Premis Gironins d’Apartaments i Vil·les de Vacances, que tenen l’objectiu de mostrar la diversitat, la qualitat i l’excel·lència dels apartaments i dels habitatges d’ús turístic. A banda d’aquests dos allotjaments se n’han premiat sis més, que es troben a Girona, Tossa de mar, Albons, Llorà i Port de la Selva.

El jurat, format per representants de Turisme de la Universitat de Girona, ha votat d’entre un total de 136 vil·les i apartaments turístics de les comarques gironines que s’hi havien inscrit. Amb aquesta entrega de premis, celebrada al Castell de Sant Gregori, es culminen els actes per celebrar el 25è aniversari d’ATA.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Quinze propostes passen a la votació dels Pressupostos Participatius de Torroella i l’Estartit

Quinze propostes passen a la votació ciutadana dels Pressupostos Participatius de Torroella de Montgrí i l’Estartit. La votació tindrà lloc al novembre. Deu projectes corresponen a Torroella i cinc, a l’Estartit. Abans, cada proposta tindrà un informe tècnic i econòmic. La ciutadania decidirà quines actuacions rebran finançament municipal durant l’any 2027.
- Publicitat -

Altres notícies