22.2 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

Urbanitzen un tram de l’eix neuràlgic de Sant Antoni

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha començat les obres d’urbanització del tram situat al costat mar de l’Avinguda Catalunya de Sant Antoni entre els carrers Joan Capri i Joaquín Ruiz-Giménez. Les obres estan previstes que estiguin enllestides abans de final d’any. Permetran crear una vorera de sis metres d’amplada en aquest punt i d’aquesta manera donar continuïtat a la vorera de la banda de mar de l’Avinguda Catalunya. És un dels últims trams que queden a la banda de mar de l’Avinguda Catalunya de Sant Antoni per urbanitzar. Durant l’execució de les obres es pavimentarà tot el tram, i instal·laran una filera d’arbrat i un carril bici.

Durant les obres també es faran diversos treballs de millora dels serveis soterrats, de manera que en el cas del sistema de drenatge d’aigua pluvial s’instal·la una nova canonada de 400 mil·límetres. Pel que fa a la xarxa d’aigua residual, també es preveu la seva implantació per facilitar la connexió de les finques, que actualment o no disposen d’aquest servei o estan connectades a la xarxa al carrer Artur Mundet.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Arriba la quarta edició del VillarFest

A ple cor d’un dels barris més emblemàtics de Barcelona, el barri de Gràcia, se celebrarà un festival que il·luminarà els seus carrers després de l’apagada d’aquest dilluns i donarà la benvinguda a l’estiu. Els joves estudiants de cicles formatius del Centre Villar organitzen la quarta edició del VillarFest, que tindrà lloc el pròxim 7

Altres notícies