Verges anul·la la Dansa de la Mort per motius de seguretat

Cada any hi treballen unes 450 persones i s’hi apleguen unes 5.000

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament conjuntament amb l’Associació de la Processó de Verges han decidit, com a mesura de salut pública, de suspendre els actes de Setmana Santa, inclosa la tradicional Dansa de la Mort del dijous sant.

Es tornaran els diners a tothom qui hagi comprat entrades per a la representació de la Passió; els qui ho van fet online ho rebran en un parell de dies i els qui ho van fer a la taquilla hauran d’esperar que s’acabi el període de confinament.

Cal recalcar que aquesta decisió tindrà unes conseqüències econòmiques per al municipi ja que cada any la representació atrau unes 5.000 persones -la qual cosa representa cinc vegades la població habitual de Verges- i hi treballen unes 450.

- Publicitat -
- Publicitat -

Calonge i Sant Antoni referma el compromís contra el maltractament a les persones grans

Calonge i Sant Antoni s’ha adherit un any més al manifest del Consell de la Gent Gran de Catalunya. El text defensa el dret de les persones grans a viure amb dignitat i sense abusos. L’acte va incloure l’espectacle Show Gran Gent, amb humor, música i records al Teatre Mundet de Sant Antoni.

Altres notícies