Verges no col·locarà els llums de Nadal pels presos polítics

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Verges no col·locarà els llums de Nadal pels presos polítics
Loading
/

L’Ajuntament de Verges, en mans de la CUP, ha decidit prescindir dels llums de Nadal als carrers del poble. Ho fa en protesta per la situació política a Catalunya. Verges vol mostrar, així, la seva solidaritat amb els consellers empresonats, els Jordis i la part del govern que està a Bèlgica.

El consistori denuncia l’”agressió intolerable a les institucions catalanes i a tots els representants legítims». Ho diu a Ràdio Capital l’alcalde cupaire Ignasi Sabater. 

L’alcalde  ha volgut mostrar la seva solidaritat amb «totes aquelles persones perseguides per defensar les seves idees».

https://twitter.com/ignasisabater/status/936212326533009408

- Publicitat -
- Publicitat -

El Govern impulsa la millora de la carretera GI-643 entre Parlavà i Serra de Daró amb l’inici de l’audiència pública

En aquesta via, on s'hi actuarà amb prop de 7 milions d'euros, aquesta mateixa setmana va morir-hi un motorista en un accident de trànsit.

Altres notícies