VÍDEO: Recupera l’entrevista de Ràdio Capital al monarca de La Bisbal

L’Albert Solà, mort ahir, va explicar aquells records de la infància que el van fer sospitar del seu origen borbòni

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’any 2021, l’antropòleg i col·laborador a Ràdio Capital, Adrià Pujol, va entrevistar al fill no reconegut del rei d’Espanya Joan Carles primer, Albert Solà. Després de la mort d’Albert Solà ahir, recuperem la xerrada a la plaça Cavallers sobre com va ser descobrir la seva procedència.

L’Albert Solà, anomenat el Monarca de la Bisbal, va explicar aquells records de la infància que el van fer sospitar del seu origen borbònic. Abans d’anar a parar a Sant Climent de Peralta, ell va viure durant uns anys al Castell de Pedralbes. Aquest fet el va descobrir arran de publicar el seu llibre.

- Publicitat -
- Publicitat -

Lildami, Flashy Ice Cream i dani6ix & IZZKID entre els artistes catalans del Brunch Electronik Festival 2026

El Brunch Electronik Festival torna a Barcelona per consolidar-se com una de les cites d’electrònica referents de l’estiu. Al Parc del Fòrum s’hi aplegaran més de 60 grans noms de l’electrònica mundial amb un lloc reservat pel talent català. Del 7 al 9 d’agost podrem gaudir de la música dels ja consolidats Lildami, Flashy Ice

Altres notícies