Yellowcard presenten el vídeo de The Hurt is Gone

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Yellowcard acaben d’estrenar el videoclip de The Hurt is Gone, la cançó que presenta el que serà el darrer disc del grup, de títol homònim i que s’espera pel mes de setembre.

Fa unes setmanes, van anunciar que ho deixaven i que farien una gira europea de comiat. Malauradament cap de les poblacions on actuaran, forma part del nostre país.

- Publicitat -
- Publicitat -

Fades suspèn un concert a Vilassar de Mar després de patir una agressió

El grup mallorquí-català Fades s’ha vist obligat a suspendre el concert de Vilassar de Mar emmarcat dins la gira Fades Vs. Fboyz Tour, després de patir una agressió per part d’alguns assistents del públic. Segons ha denunciat Fades a través de les seves xarxes socials, diverses persones del públic els van llençar glaçons fins a

Altres notícies