5.9 C
Pals
Divendres, 21 novembre 2025
- Publicitat -

Matí fresc, més Sol i ascens de la temperatura màxima

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui gaudirem d’una jornada principalment assolellada amb algun núvol decoratiu al cel.

La temperatura segueix la tònica de la setmana: ambient fresc pel matí amb mínimes d’entre 14ºC i 15ºC, i màximes que avui pugen lleugerament fins els 26ºC 27ºC.

A la costa la situació marítima està molt encalmada amb marejol i onades inferiors a mig metre d’altura. Demà continua el domini del Sol amb vent de garbí a la tarda de força moderada i ascens més marcat de la temperatura màxima.

- Publicitat -
- Publicitat -

Platja d’Aro recupera el subministrament d’aigua després d’una avaria provocada per unes obres en l’enllumenat

L'avaria s'ha produït a primera hora del matí quan en unes obres d'enllumenat s'ha trencat la sortida del dipòsit principal.

Altres notícies