Matí fresc i ambient més càlid al migdia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arribem a l’equador de la setmana amb una temperatura que a poc a poc es va recuperant, però encara amb ambient relativament fresc al matí amb mínimes al voltant dels 13/15 ºC i màximes que assoliran els 26/27 ºC.

Pel matí hi ha alguns intervals de núvols baixos i a la costa bon estat de la mar amb marejol i onades d’altura màxima inferior a mig metre.

Demà i dissabte en general dominarà el temps assolellat amb el retorn de la calor, però a partir de diumenge, i sobretot dilluns que ve, tornarà a baixar la temperatura amb nous ruixats.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Milers de persones segueixen l’eclipsi des de diversos punts del Baix Empordà

Centenars de persones s’han aplegat en diversos punts del Baix Empordà per seguir l’eclipsi solar. Miradors, platges i espais oberts han concentrat molts observadors durant la tarda. El far de Sant Sebastià, a Llafranc, n’ha estat un dels exemples més visibles. Els núvols han fet patir els assistents, però finalment han permès observar el moment més intens.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies