31 donacions de sang ahir a Santa Cristina d’Aro

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un total de 31 persones, de les quals dues ho feien per primera vegada, van donar sang en la donació que es va fer ahir dimecres, al llarg de tres hores, a la sala d’exposicions La Caixa de Santa Cristina d’Aro. A més van haver-hi dos oferiments. La donació està organitzada pel Banc de Sang i Teixits del departament de Salut de la Generalitat. Amb la d’ahir, que és la tercera i darrera de l’any que es fa anualment al municipi, les donacions del 2019 han estat en total de 76. A la trobada de gener, es van fer 22 donacions, a més de dos oferiments, mentre a la de maig, es van fer 23 donacions, a més de vuit oferiments. Durant l’any passat, en les diverses trobades, es van fer un total de 106 donacions, 12 més que a les del 2017, que van ser 94.

Des del Banc de Sang es recorda que cada dia calen 1.000 donacions per poder garantir que tothom tingui sang quan en necessita, ja sigui per intervencions quirúrgiques, tractaments oncològics, transplantaments o accidents greus. En aquest sentit es recorda que per donar sang cal tenir 18 anys o més i pesar 50 quilos o més. A més, no cal estar en dejú.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Acústica presenta un cartell amb grans noms, retorns destacats i una forta aposta pel talent emergent

L’Acústica ha presentat la programació de la seva 23a edició amb un cartell que combina figures consolidades, propostes intergeneracionals i una aposta decidida pels artistes emergents. Després de superar els 100.000 assistents en la darrera edició, el festival de Figueres referma la seva posició com un dels grans esdeveniments de la música catalana i reivindica

Altres notícies