34 persones han perdut la vida a les carreteres gironines durant el 2017

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
A la demarcació de Girona durant el 2017 ha augmentat el nombre d’accidents mortals amb 28 accidents, respecte el 2016, amb 25 accidents. Pel que fa al número de víctimes mortals s’ha mantingut en 34 víctimes tant el 2016 com el 2017.
Finalment, el nombre de persones ferides greus s’ha reduït considerablement, passant de 170 el 2016 a 110 el 2017. Cal destacar que, en relació a l’any 2010 els sinistres i les víctimes s’han reduït a nivell general.
A CATALUNYA
Segons dades provisionals del Servei Català de Trànsit (SCT), entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2017 a les carreteres catalanes han hagut 169 víctimes mortals (registrades a 24 hores). Això representa un increment del 9,7% de les víctimes respecte al 2016, quan van morir per sinistre viari 154 persones.
En relació al 2010, hi ha un descens del 31,3%, atès que aquell any hi van haver 246 persones mortes per accident de trànsit en zona interurbana.
Cal destacar que de les 169 persones mortes l’any passat a la xarxa viària interurbana de Catalunya 46 eren motoristes i 11 ciclistes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ràdio Capital doble finalista als Premis Sonor per “Aquella nit al Tiffany’s”

Ràdio Capital de l’Empordà és doble finalista als Premis Sonor 2026 amb “Aquella nit al Tiffany’s”, nominada a millor pòdcast de ficció i millor realització i disseny sonor. Els finalistes s’han anunciat aquesta tarda a La Tarda de Catalunya Ràdio. El reconeixement s’afegeix a la nominació recent als Premis Ràdio Associació, consolidant la trajectòria del projecte.

Altres notícies