10.9 C
Pals
Dimecres, 11 febrer 2026

63 places públiques noves per a residències de gent gran al Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La conselleria d’Afers Socials, Treball i Família de la Generalitat ha presentat avui l’increment de places per a gent gran a les comarques gironines. Al Baix Empordà s’han creat 63 de les 359 noves places públiques a residències de gent gran de la demarcació.

El setembre de 2016 n’hi havia 494, i ara n’hi haurà 557. A totes les comarques gironines, en total, hi haurà a partir del setembre 3.043 places en residències de gent gran i 795 en centres de dia.

El pressupost total a la demarcació de Girona és de 6 milions d’euros. De mitjana, una estada en un d’aquests centres costa 1.800 euros mensuals.

- Publicitat -
- Publicitat -

El VIDA 2026 suma Lia Kali, Cassius, Myd i Triquell a una nova tanda de confirmacions

El VIDA continua ampliant la programació de la seva edició 2026 amb un nou bloc d’incorporacions que consoliden la seva identitat artística. Entre els noms destacats hi ha la barcelonina Lia Kali, una de les veus més potents de la nova escena estatal i llatinoamericana. La seva proposta, que transita entre el soul, el reggae

Altres notícies