Moment per donar sang a Begur

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nova cita per donar sang a Begur
El Banc de Sang i Teixits organitza novament avui una nova donació de sang a Begur. Tindrà lloc al llarg de tres hores, entre les 18 i les 21 hores, al Casal Gent Gran del municipi. La darrera donació va tenir lloc el mes d’octubre passat i hi van participar un total de 45 persones. El Banc de Sang fa una crida a continuar donant sang per evitar una davallada de les actuals reserves i evitar problemes de cares a un futur proper.

Dues xerrades, a Santa Cristina d’Aro i al Consell Comarcal
El Punt d’Igualtat de Santa Cristina d’Aro organitza aquesta tarda, a 2/4 de 7 del vespre, una xerrada sobre com detectar l’assetjament escolar i com fer-hi front. La impartirà la psicopedagoga Cristina López i es farà a la Sala d’Exposicions de La Caixa.

I també a la seu del Consell Comarcal, a la Bisbal, a les 8 del vespre imparteixen una xerrada col·loqui sobre les causes del càncer, com prevenir-lo i la importància d’un diagnòstic precoç.

I recordem que avui és dia de mercat a diferents pobles del Baix Empordà

Tenim mercat a l’avinguda Catalunya de Palamós, a l’avinguda Europa de Pals, a Santa Cristina d’Aro i a Verges. A Platja d’Aro també trobareu el mercat d’Antiquaris, al Palau d’Esports i Congressos.

- Publicitat -
Article anterior
Article següent
- Publicitat -

El Cruïlla tanca la seva 16a edició amb 73.000 assistents i consolida el seu model de festival transversal

El Festival Cruïlla ha tancat aquest dissabte la seva setzena edició amb un balanç molt positiu després de reunir 73.000 assistents al llarg de quatre jornades al Parc del Fòrum de Barcelona. El certamen ha tornat a demostrar la solidesa d’un model que aposta per una programació eclèctica, la convivència entre artistes consolidats i emergents

Altres notícies