10.9 C
Pals
Dijous, 18 desembre 2025
- Publicitat -

Accident a la C-31 amb tres vehicles implicats

La situació s'ha normalitzat a partir de quarts de dues

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest migdia, a quarts d’una, s’ha produït un accident a la C-31, a l’altura de la primera entrada de Castell-Platja d’Aro. En l’accident s’hi han vist implicats tres automòbils, però no hi ha hagut cap ferit. Durant una hora ha quedat tallada la carretera en el tram Platja d’Aro – Llagostera. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat diverses patrulles dels Mossos d’Esquadra.

Els desviaments a causa de l’accident s’han fet pel lateral, tal com ha informat Trànsit a través del compte de Twitter. El mateix compte ha sigut el que ha anunciat a dos quarts de dues que la situació ja s’havia normalitzat i la carretera tornava a estar en ple funcionament. 

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Els veïns del barri de l’energia de Palafrugell rebutgen el projecte de 86 habitatges

Els veïns del barri de l’Energia s’oposen a la construcció de 86 habitatges nous a Palafrugell. Han presentat més de 500 al·legacions i denuncien que el projecte provocarà massificació, problemes d’aparcament i estrès social. Proposen zones verdes en comptes d’habitatges. L’Ajuntament defensa la necessitat del projecte per fer front a la manca d’habitatge.

Altres notícies