Adele ven més de 830.000 còpies de “30” en una setmana als Estats Units

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Adele suma més de 839.000 unitats de “30” en tan sols una setmana als Estats Units. Unes xifres espectaculars si tenim en compte que el 2021 es venen molts menys discs que fa alguns anys. Prop de 700.000 còpies s’han venut en format físic i la resta digital.

És el disc més venut de tot el 2021 als Estats Units, superant “Certified lover boy” de Drake, que va vendre unes 613.000.

Ens hem de remuntar a finals del 2017 per trobar un disc que superés aquestes dades. Llavors “reputation” de Taylor Swift va sumar la brutal xifra de 1,2 milions en set dies.

És el tercer disc de la britànica que arriba al número 1 als Estats Units. Amb 25 va sumar 10 setmanes de lideratge i amb 21 un total de 24.

Amb 25, Adele va vendre 3,38 milions de còpies durant els primers set dies, tot i que el 2015 les vendes de discs eren molt superiors a les actuals.

Així mateix, Adele torna a liderar amb ‘Easy on me’ i suma ja 5 setmanes no consecutives.

Aquestes dades se sumen als números 1 que aquests últims dies ha aconseguit al Regne Unit, Alemanya, Austràlia, Irlanda, Bèlgica, Canadà, Noruega o Suècia. Les xifres d’Espanya es coneixeran al llarg d’aquesta setmana.

L’entrada Adele ven més de 830.000 còpies de “30” en una setmana als Estats Units ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Olivia Dean i Rosalía brillen als BRIT Awards 2026 en una gala marcada pel pop contemporani i les actuacions espectaculars

Els BRIT Awards 2026 han celebrat una nova edició plena de noms consolidats i noves figures del pop internacional, amb Olivia Dean com a gran protagonista d’una gala que també ha tingut accent català gràcies al triomf i l’actuació destacada de Rosalía. La britànica Olivia Dean ha estat la gran vencedora de la nit en

Altres notícies