Em dic Miquel Curanta i sóc de Pals. Gestor cultural i de mitjans, he treballat a diverses emissores de Ràdio (Ràdio Begur, Ràdio Costa Brava, 40 Principals, M80 ràdio, Cadena SER, Flaix, Flaixbac, Ona Catalana, Catalunya ràdio).
He estat director de l'Institut Català de les Empreses Culturals (2018 - 2022) i del Club TRESC (2008 - 2018). També he fundat una productora de televisió (Creativa Audiovisual) i el 2001 vaig fundar Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1minut
- Publicitat -
- Publicitat -
L’antropòleg i escriptor Adrià Pujol arriba a aquest Sant Jordi amb dos nous llibres. Per una banda, ha traduït L’eclipsi de Georges Perec, un llibres que no té as, i un llibre, La carpeta és blava, centrada en el collonar empordanès.
La Bisbal d’Empordà acollirà aquest dissabte 24 d’octubre unes jornades dedicades al paper de les dones durant la Guerra Civil espanyola. El Teatre Mundial serà l’escenari de conferències, un documental i un concert. La proposta vol recuperar la memòria de les milicianes i brigadistes. El programa es completarà al novembre amb una sortida als espais de memòria de l’exili republicà.