Agenda 23-2-2017

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Activitats per Dijous Gras

Aquest matí podeu anar al Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro, on podreu celebrar el Dijous Gras. L’acte es farà fins a les 2 del migdia. A Calonge, a 2/4 de 4 de la tarda sortirà la rua escolar pel centre de Sant Antoni, i les carrosses animaran els carrers de Sant Antoni a partir de les 5 de la tarda.

A Sant Feliu, continua el carnaval

Avui a les 10 de la nit al Pavelló de la Corxera llegiran el pregó inaugural del Carnestoltes 2017 i a partir de les 11 hi haurà ball de carnaval amb el grup Virus i DJ convidat.

Demà divendres al migdia es presentaran les colles en un acte oficial al Pavelló La Corchera i a les 6 de la tarda començarà la Rua del Divendres per la carretera de Girona, la placeta Sant Joan i la Rambla Vidal.

I llavors el diumenge la cosa ja va minvant amb la Rua del marí que passarà per l’esplanada del Port, el passeig dels Guíxols i el passeig del Mar.

Acabem també a Sant Feliu amb un concert

A la taverna Cas Romagué de Sant Feliu també estan de carnaval amb un concert avui a les 9 de la nit amb el grup de folk The Fantastic Irlastic Band.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Begur acollirà l’Oncopàdel, un repte solidari de 55 hores seguides de pàdel

Durant 55 hores ininterrompudes, diversos equips disputaran partits de pàdel amb l’objectiu de recaptar fons per donar suport a persones amb càncer i les seves famílies.

Altres notícies