[AGENDA] Què puc fer avui, 22 de juliol?

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Des de Ràdio Capital, fem una selecció de les millors activitats culturals i esportives que hi ha per la zona. L’agenda cultural de l’Empordà és un veritable festival de diversió i entreteniment. Deixa’t emportar per la seva màgia i descobreix perquè aquesta regió és un dels destins culturals més atractius de la Costa Brava.

A continuació, t’expliquem les activitats més destacades per la redacció que pots fer al llarg del dia d’avui! Prepara’t per passar-ho d’allò més bé!

Comencem aquesta setmana amb el Nomad Festival de Calonge, on avui a les 19 h de la tarda tindrà lloc una actuació plena de sorpreses i emocions de la mà del mag, il·lusionista i actor Oscar San Juan de forma totalment gratuïta.

D’altra banda, segueix la Festa Major de Santa Cristina d’Aro, on aquest dilluns hi ha una llarga llista d’activitats a partir de les 17:30, començant amb un paintball jove i seguit d’un taller de maquillatge a les 18:30. Pels més petits, a les 19:30 comença un festival infantil amb Els Superherois i a les 20:30 h, tindrà lloc la Festa Holi. Al vespre hi haurà Cantada d’havaneres i cançó de taverna amb Colla Jacomet des de les 10:30 h.

I des de Platja d’Aro, aquesta tarda des de les 17:00, l’espai del Miniclub es converteix en un espai familiar a la platja en el que s’han preparat un munt d’activitats per fer tota la família: tallers de maquillatge, jocs, tallers, etc. Tot això dinamitzat per un equip de monitors.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Estat aportarà prop de 4 milions d’euros a la reforma del monestir de Sant Feliu de Guíxols per acollir el Museu Thyssen

El projecte rebrà la segona subvenció més elevada del programa estatal de conservació del patrimoni. El museu preveu obrir a mitjans del 2028 i les primeres obres podrien començar durant els pròxims mesos.
- Publicitat -

Altres notícies