22.7 C
Pals
Dimecres, 9 juliol 2025
- Publicitat -

Inici de setmana assolellat i amb lleugera alteració marítima

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La setmana comença amb ambient més fresc a primera hora temperatura mínima al voltant dels 15 ºC gràcies a la refrescada d’ahir que va portar vent del nord i alguns xàfecs que van deixar gairebé 20 mm a la Tallada d’Empordà.

Aquest dilluns serà assolellat al Baix Empordà i amb recuperació de temperatura diürna que pujarà fins als 33º C a l’interior de la comarca, calor moderada si ho comparem amb els més de 38 ºC de dissabte passat. 

El vent de component nord es va encalmant, però a la costa encara hi haurà maror amb onades que poden superar el metre d’altura entre matí i migdia, tendència a millorar cap al final del dia,però encara amb onades superiors al mig metre. Demà dia assolellat i temperatura una mica més alta. 

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimecres 9 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies