[AGENDA] Què puc fer el dijous 24 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

A Calonge, el Festival Nomad organitza diverses activitats durant la tarda-vespre d’avui. Avui dijous 24 de juliol a les 22 h es farà l’espectacle de Mamboo!, un show dj i percussió. A més a les 22 h també es farà el tribut a Hombres G amb el grup Hombres B.

I a Santa Cristina aquesta setmana ha començat la Festa Major. El dijous es farà una missa i concert coral de Santa Cecília a les 11 h. De les 16 a les 19 h hi haurà un supertobogan aquàtic. A les 20 h hi haurà concert amb l’Orquestra la Principal de la Bisbal. A les 22 h serà a càrrec de Xibarri. I a les 22:30 h es farà el ball amb l’Orquestra la Pricnipal de la Bisbal. I a partir de les 12 h actuació amb DJ Ruggy.

A Blanes hi tenim diverses activitats per aquest dijous. En el marc del 53e concurs Internacional de Focs d’Artifici de la Costa Brava aquest dijous competirà la Pirotècnica Valenciana. Però, a més, en el marc del Festival de Música Ensorra’t hi actuaran A Thousands Suns, Svetlana, Dj Maki i Dj Alarcon.

A Palamós, en el marc del 12è festival Rumb(a) Palamós el grup Buena Onda anirà passsejant per La Fosca, el Mur, el Passeig del Mar i la Plaça Catalunya per fer-nos gaudir de la seva rumba. L’actuació serà a partir de les 20 h.

A Girona s’acaba el festival EscèNit. A les 19:30 h a la plaça Narcís Figueras es farà l’espectacle de ‘Conversación con un árbol’ de Rouge Elea. Les entrades són gratuïtes.

I, finalment, aquest dijous a les 22 h al Pati de Can Trinxeria a Cassà de la Selva se celebra el concert de Jo Jet i Maria Ribot, en el marc del Festival Solfejant. Les entrades tenen un preu de 10 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal d’Empordà no pot replantar el seu xiprer emblemàtic després de les fortes ventades

El xiprer no s’ha pogut replantar pel mal estat de les arrels, debilitades pels episodis meteorològics recents i la sequera. La seva caiguda suposa la pèrdua d’un element destacat del paisatge local.

Altres notícies