Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.
El Cap Roig Festival de Calella de Palafrugell portarà en concert a Joan Dausà. El primer dels concerts que farà l’artista serà el diumenge 17, però per als que vulguin una doble dosi podran tornar-lo a veure al mateix festival el dilluns 18 d’agost.
A Calonge i Sant Antoni continua l’Empordà Wine & Food Festival. Avui el festival que combina gastronomia, vi i cultura celebra la darrera jornada amb activitats com xerrades, tastos i showcookings amb la voluntat de donar valor al producte de proximitat.
I dins el marc del festival Mar Acústic de Cadaqués, Naiara Armendariz i David Fractals actuaran a Portlligat a partir de les 18 h. En aquest concert els artistes dialoguen amb els llenguatges musicals de l’Amèrica llatina Àfrica i el Mediterrani passant per diversos estils musicals.
El Festival Clàssic de Pals acollirà aquest diumenge 17 d’agost a l’esglèsia de Sant Pere l’espectacle líric teatral El filtre de l’amor. L’espectacle anirà a càrrec de la soprano Laura Coll.
I a Sant Feliu de Guíxols, en el cicle de Música als puestos, impulsat per Mascanada6, es farà el concert de flamenc & latin & pop amb Maruja Limón a la platja del Palm Beach.
Festes Majors
Avui a les Comarques Gironines, estan de Festa Major les localitats de la Bisbal d’Empordà, Platja d’Aro, Roses, Tortellà, Banyoles, Torroella de Montgrí, Santa Pau, Amer, Vila-Robau, Bàscara, Gaüses i Salitja. A les webs municipals i a les xarxes socials de les entitats i comissions de festes trobareu tota la informació i podreu consultar tots els actes.