Alerta per calor al Baix Empordà

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Calor canicular, entre avui i demà les temperatures seran les més altes de la setmana. De fet, el Servei Meteorològic de Catalunya, ha emès un avís per Situació Meteorològica de Perill per calor al Baix Empordà.

Ahir ja es van enregistrar 34ºC a Castell d’Aro i 35ºC a la Bisbal d’Empordà i s’espera que avui puguin assolir els 36ºC de temperatura màxima.

S’aconsella no exposar-se a ple sol en les hores centrals del dia, hidratar-se i evitar esforços físics per prevenir cops de calor.

La nit serà tropical a molts punts sobretot de la línia costanera, on no es baixarà dels 20ºC  i es farà difícil dormir.

El mar en general estarà força encalmat amb marejol i a la tarda s’imposarà vent entre fluix i moderat de component sud.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Vespres de Caves Hill consolida la seva aposta cultural amb una segona edició plena de música, gastronomia i territori

Vespres de Caves Hill tornarà aquest 2026 amb la seva segona edició després de l’èxit aconseguit l’any passat, quan el festival va reunir més de 1.000 assistents al Penedès. El cicle, que fusiona música, gastronomia i caves en un entorn singular, se celebrarà els dies 18, 19, 20 i 21 de juny a partir de

Altres notícies