10.3 C
Pals
Dimecres, 10 desembre 2025
- Publicitat -

Alícia Rey & Jan Buxeda presenten “Nadales de Sofà”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Nadales de sofà” és el projecte musical que uneix els músics terrassencs Jan Buxeda (Caseta) i Alícia Rey (Sense Sal).

Després d’haver col·laborat a ‘Tot el que odiàvem” (Caseta), van començar a treballar plegats en la producció de cançons com ‘Tornar’ o ‘Fer Camí’ (Alícia Rey), iniciant un camí musical plegats que els ha dut al seu primer EP junts, on han treballat en la composició, producció i interpretació.

Un recull de nadales pròpies i de versions per escoltar durant un viatge amb cotxe per les muntanyes o a les cinc de la matinada després d’una festa.

L’EP ha estat enregistrat a Estudi9 i ha comptat amb la col·laboració dels músics terrassencs Miki Santamaria (baix), Oriol López (teclat), Ana Moya (violí) i Xavi Garcia (bateria). El nou projecte ha estat mesclat i masteritzat per Manel Bach.

L’entrada Alícia Rey & Jan Buxeda presenten “Nadales de Sofà” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Sex Pistols encapçalan el Viña Rock 2026

Després de travessar un any difícil, el Viña Rock ha anunciat un primer avançament de cartell. Molts dels noms habituals del festival s’hi negaren a participar després que es coneguessin les vinculacions d’aquest amb KKR, qui té interessos amb Israel, cosa que posà el festival en perill. D’altra banda, el cartell de l’any passar també

Altres notícies