16.5 C
Pals
Dimecres, 17 setembre 2025
- Publicitat -

Comencen les obres del nou aparcament de l’estació d’autobusos de Sant Feliu de Guíxols

Aquesta és la primera fase del nou aparcament a la zona de Ponent

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

 

Aquest dilluns, 4 d’abril de 2022, comencen les obres del nou aparcament de la zona de Ponent, que té la seva primera fase en la zona de la piscina i l’estació d’autobusos.
Mentre les obres estan en marxa s’haurà d’aparcar en zones properes, com la Corxera, Ileco-Can Rosselló, o l’aparcament de sorra de la carretera de Tossa.

D’aquest edifici, d’estructura modular i amb plaques solars generadores d’energia per als edificis municipals propers, en sortiran unes 200 places. La segona fase, a la carretera de Tossa, serà posterior.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Sra. Tomasa anuncia el seu comiat amb un concert especial a Barcelona el desembre de 2026

Després de més d’una dècada fent ballar escenaris d’arreu del món, La Sra. Tomasa posa punt i a part a la seva trajectòria. La banda barcelonina, reconeguda pel seu so mestís i avantguardista, ha recorregut 16 països amb més de 500 concerts, actuant en festivals internacionals de primer nivell com Sziget (Hongria), Eurosonic (Països Baixos)

Altres notícies