‘Are you even real?’ és el nou single de James Blake

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El nou single auto-produït de James Blake s’anomena ‘Are you even real?’ i ha estat co-escrit amb Starrah, vinculat amb diversos èxits de Maroon 5 o Cardi B, i Ali Tamposi, involucrat en temes com ‘Stronger’ de Kelly Clarkson o ‘Havana’ de Camila Cabello. Ara el cantant britànic ens deleita amb un so molt més lluminós del que estàvem acostumats i amb un exemple més del seu evident talent compositiu.

Durant el confinament, Blake no ha parat d’oferir contingut musical pels seus seguidors: ha fet diversos directes a través del seu compte d’Instagram per oferir covers de Nirvana, Radiohead o Billie Eilish i ha publicat material totalment nou com ‘You’re Too Precious’.

L’entrada ‘Are you even real?’ és el nou single de James Blake ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Nile Rodgers & CHIC i Ben Harper & The Innocent Criminals se sumen al Festival Porta Ferrada

El Festival Porta Ferrada ha completat la programació de la seva 64a edició amb tres noves confirmacions que reforcen una proposta marcada per la diversitat d’estils i formats. Entre les incorporacions destaca una de les grans nits del certamen, que reunirà Nile Rodgers & CHIC i Ben Harper & The Innocent Criminals en un mateix

Altres notícies