6.7 C
Pals
Dimarts, 18 març 2025
- Publicitat -

Arriben les Trobades de Música Mediterrània a Torroella

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Arriben les Trobades de Música Mediterrània a Torroella

El Museu de la Mediterrània porta a terme aquest cap de setmana les XII Trobades de Música Mediterrània a Torroella. Enguany, centrada en els exilis i els refugiats. Al llarg de tot el dissabte, la Plaça de la Vila s’omplirà amb un mercat de cultura popular. Hi haurà parades, tallers de música o dansa, contes i jocs. A part, a laplaça dels Dolors hi haurà una trobada d’esbarts infantils. La música també serà la protagonista amb tres concerts: aquest divendres a 2/4 de 12 de la nit amb Newroz Kurdistan; el dissabte a les 7 de la tarda amb NaVil i a les 9 del vespre, ja com a cloenda, amb la Barcelona Gipsy Balkan Orchestra a l’Espai Ter.

Sessió sobre la islamofòbia de gènere a Santa Cristina

Aquesta tarda, a les 6, la Zona Jove acull un cinefòrum sobre la islamofòbia de gènere, amb el documental “A jihad for love”, un documental que aborda la coexistència de l’homosexualitat i l’Islam.

S’inaugura una exposició sobre Tom Sharpe a Palafrugell

A les 7 de a tarda tindrà lloc una xerrada sobre Tom Sharpe amb Miquel Martín, Montserrat Verdaguer i Helena Boadas a la Sala Arteca de la Biblioteca de Palafrugell. Això servirà per inaugurar una exposició de fotografies de l’escriptor britànic a la mateixa biblioteca.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Miley Cyrus inicia nova etapa amb ‘Something Beautiful’

Ja fa temps que esperem amb ganes nova música de Miley Cyrus, que podria estar al caure. I és que sembla que haurien aparegut uns cartells en diferents zones dels Estats Units on s’hi pot veure un rostre ben despentinat i força tètric. També s’hi pot llegir “Something Beautiful” i el web de l’artista. La

Altres notícies