15.4 C
Pals
Dijous, 18 desembre 2025
- Publicitat -

‘Así bailaba’, la nova col·laboració entre Rigoberta Bandini i Amaia

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fa poc més d’una setmana que aquestes artistes van compartir uns tuits amb versos d’aquesta cançó, anunciant la col·laboració. Doncs el senzill ja és una realitat i ja el podem gaudir a totes les plataformes digitals.

La cançó es basa en la transformació d’un tema infantil masclista de “Los payasos de la tele”, ‘Los días de la semana’, en un himne feminista. Fa 50 anys, Miliki, Gabi i Fofó deien que la nena no podia jugar perquè havia de fer les feines de la tasca. Ara la nena no pot fer aquestes tasques perquè ha de ballar i divertir-se. Com bé diu la cançó, “Una niña fue a lavar, pero no pudo lavar porque tenía que bailar”. D’aquesta manera, les dues artistes busquen enviar el missatge que els temps han canviat i la societat també. 

L’entrada ‘Así bailaba’, la nova col·laboració entre Rigoberta Bandini i Amaia ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal d’Empordà inicia la reforma integral del Pavelló Firal amb una inversió superior als 800.000 euros

El recinte romandrà tancat durant quatre mesos. Els treballs inclouen reforç estructural, nous paviments, plaques solars i mesures d’eficiència energètica.

Altres notícies