Un atropellament envia un jove de Torroella a l’UCI

La víctima està ingressada a l'UCI del Trueta

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un jove de 17 anys està en estat crític després que aquest dimecres l’atropellessin mentre creuava per un pas de vianants a Torroella de Montgrí (Baix Empordà). La conductora d’un turisme va impactar contra la víctima per motius que encara es desconeixen mentre aquest creuava el pas de vianants. La dona anava per la GI-641 en direcció a l’Estartit. El xoc va ocasionar-li lesions greus i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) el va traslladar a l’Hospital Josep Trueta de Girona. Una vegada allà el van ingressar a la Unitat de Cures Intensives (UCI) en estat molt greu.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palafrugell es defensa de les acusacions de SOS Costa Brava assegurant que compleix la normativa urbanística

L’alcaldessa, Laura Millán, afirma que els projectes estan avaluats i es compromet a reduir l’impacte dels desenvolupaments pendents. L'entitat ecologista va denunciar diverses "irregularitats urbanístiques" del consistori afirmant que tenen una forta afectació sobre el litoral.

Altres notícies