12 C
Pals
Dissabte, 17 gener 2026

Beth presenta el vídeo de ‘Que tremolin els arbres’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“Que tremolin els arbres” és l’avançament del que serà el nou disc de la Beth, un cant al optimisme descaradament. L’artista ens parla de futur, de positivisme i d’esperança en una cançó purament pop però amb una sonoritat més electrònica mai explorada abans per ella. Vol ser un bri de llum i energia positiva en aquest moment actual tan complicat. Una mirada inclusiva i fresca per entre tots junts sumar i seguir endavant.

Un avançament on hi trobem per una banda la veu dolça i trencada de sempre de la Beth, però per l altra uns arranjaments amb una sonoritat mai abans tractada per ella.

Una mostra clara del que serà el disc en quant a estil. Cançons en català , castellà i anglès… unes ganes de tornar a les arrels recuperant cançons escrites per l’artista fa bastants anys, però barrejades amb ganes de un so i una llum diferent.

Guillem Roma dirigeix el videoclip, que ja està disponible a Youtube.

L’entrada Beth presenta el vídeo de ‘Que tremolin els arbres’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

IRÍDIAFEST celebra la seva 4a edició plena de música i novetats

El festival de cultura i drets humans tindrà lloc aquest any a Barcelona sota el lema de “Cultura i drets a les dues ribes de la Mediterrània”. La quarta edició de l’IrídiaFest arrencarà la tarda de divendres 13 de març al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona), amb una jornada inaugural gratuïta i oberta a

Altres notícies