22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Biffy Clyro presenten vídeo de Flammable, ple de llums i color

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Biffy Clyro presentaran el dia 25 de gener a Barcelona, el seu nou disc Ellipsis, ple de bones cançons, com Flammable, de la qual ara n’han estrenat un videoclip, ple de llums, focs artificials i molt espectacular.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies