25 C
Pals
Dimecres, 16 juliol 2025
- Publicitat -

Blossoms publiquen un doble senzill nadalenc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Blossoms ha publicat dos senzills nadalencs amb la col·laboració del cor jove de Stockport, Manchester, que veuran la llum de forma física l’11 de desembre.

Christmas Eve (Soul Purpose)‘, va ser gravada als estudis Parr Street a Liverpool, i Hitsville a Stockport, i produïda per James Skelly i Rich Turvey, mentre que ‘It‘s Going To Be A Cold Winter‘ va ser produida per la mateixa agrupació a Hitsville a Stockport.

Recentment, la banda britànica va anunciar el documental ‘Back To Stockport‘, el qual es va estrenar a Amazon Prime Video el passat 8 de novembre, un treball dirigit pel director i col·laborador de la banda, Charlie Watts.

Aquest documental se centra en el concert que Blossoms va donar el 22 de juny del 2019 a l’estadi del Stockport County FC, el qual compta amb una capacitat per 15000 espectadors. A més a més, inclou entrevistes a cada membre del grup.

L’entrada Blossoms publiquen un doble senzill nadalenc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix Feroe, un nou festival íntim i de qualitat a Barcelona

Barcelona suma una nova cita imprescindible al seu calendari musical: el festival Feroe, que se celebrarà els dies 14 i 15 de novembre a La Carpa del Poble Espanyol. Amb un format reduït, un únic escenari i tres artistes per nit, el festival aposta per una experiència acollidora, allunyada de la massificació, la immediatesa i

Altres notícies