Bob Dylan presenta ‘I Contain Multitudes’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Bob Dylan va sorprendre fa uns dies amb una cançó de 17 minuts, la més llarga que mai ha fet i avui n’ha estrenat una altra ‘I contain multitudes‘, que té una duració més “normal”.

La nova cançó agafa el nom del famós vers de Walt Whitman ‘Song of Myself’. Durant la peça fa un repàs a tot tipus de figures, des de Edgar Allan Poe, passant per Beethoven, Chopin, els Rolling Stones i fins i tot Indiana Jones!

L’entrada Bob Dylan presenta ‘I Contain Multitudes’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dutxa girona

El Baix Empordà registra pluges històriques amb més de 100 litres per metre quadrat

El Baix Empordà ha registrat pluges molt intenses, amb acumulacions de més de 100 litres per metre quadrat en poques hores. Torroella de Montgrí i la Bisbal d’Empordà han concentrat els registres més elevats. L’aigua ha obligat a tallar carreteres. També ha fet créixer rius i rieres i ha provocat desenes d’avisos als serveis d’emergència.
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Altres notícies