Palamós acull aquest cap de setmana una nova edició de la Tecnofan Party, dedicada a la cultura digital

La Nau dels 50 metres també oferirà manga, cosplay, música, tallers i tornejos. L’activitat serà gratuïta i estarà oberta a infants, joves i adults durant dissabte i diumenge.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La Tecnofan Party tornarà aquest cap de setmana a Palamós amb una nova edició dedicada a la cultura digital. La Nau dels 50 metres concentrarà dissabte i diumenge activitats per a infants, joves i adults.

L’esdeveniment obrirà les portes d’onze del matí a vuit del vespre durant les dues jornades. L’entrada serà gratuïta i permetrà accedir a una programació centrada en els videojocs i l’entreteniment digital.

Entre les propostes hi haurà una zona de realitat virtual amb Laser Tag, una Retro LAN i diversos simuladors de conducció. També s’hi podran provar consoles d’última generació i màquines recreatives de diferents èpoques.

La programació recuperarà l’ambient dels antics salons recreatius amb màquines arcade i pinballs. El públic també podrà jugar amb consoles de diverses generacions i descobrir videojocs clàssics d’ordinador.

Una altra de les novetats serà la Karaoke Van, amb un ampli repertori de cançons relacionades amb sèries d’anime. Entre els continguts previstos hi haurà temes de Bola de Drac, Arale i Shin Chan.

La cultura japonesa també tindrà presència amb manga, cosplay i productes relacionats amb aquest àmbit. L’espai Artist Alley reunirà artistes, creadors i botigues especialitzades en il·lustració, videojocs i col·leccionisme.

La Tecnofan Party també programarà competicions de videojocs i tornejos de jocs de cartes. Entre les propostes hi haurà tornejos de One Piece Card Game, Palworld Official Card Game i Riftbound, el joc de cartes de League of Legends.

Diumenge a la tarda arribarà la Cosplay Party, que permetrà als participants pujar a l’escenari i representar personatges d’anime. L’activitat començarà a les cinc de la tarda.

L’escenari principal completarà el programa amb actuacions musicals, cantants d’anime, karaoke i tornejos de videojocs. La conducció anirà a càrrec d’Akane Croft, El Ryder Friki i Nakuchan.

La proposta busca crear un espai de trobada entre generacions al voltant de la cultura digital. L’organització també vol fomentar un ús creatiu i compartit dels videojocs.

La Tecnofan Party està organitzada per l’Associació Palamós Tecnofan, amb la col·laboració de l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Palamós i diverses entitats participants.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Jordi Masquef: “Hem de créixer des d’un punt de vista qualitatiu, no tant quantitatiu”

La cinquena edició de Beu-te el Museu unirà aquest octubre tretze espais culturals gironins amb tretze cellers de la DO Empordà. Jordi Masquef defensa que la iniciativa ajuda a desestacionalitzar el turisme, difondre el patrimoni i oferir experiències de petit format. Ja s’ha venut un 30% de les 380 entrades disponibles i algunes activitats ja estan exhaurides abans de començar.
- Publicitat -

Altres notícies