Bon inici de la recollida porta a porta a Begur

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Bon inici de la recollida porta a porta a Begur. L’Ajuntament de Begur fa una valoració molt positiva de la primera jornada del nou servei de recollida selectiva de residus porta a porta, que ha començat aquest dijous. El nou model s’ha posat en marxa amb una cobertura d’un 70 per cent del miler d’habitatges afectats pel porta a porta. A la resta del municipi es manté la recollida amb el sistema d’àrees d’aportació. Els veïns que encara no tenen els cubells, els poden anar a recollir els dimarts a l’àrea de Medi Ambient, a l’Espai Mas d’en Pinc. La recollida porta a porta es fa quatre dies a la setmana. Així, dilluns hi ha la recollida de les fraccions de restes i vidre. Dimecres es recull orgànica i envaso. Divendres, orgànica i paper i cartró. I diumenge, orgànica i envasos. La zona porta a porta afecta el nucli urbà de Begur, Sa Fontansa, Les Arenes, Sa Roda, Son Moles, Residencial Begur, Mas Domingo, Les Argiles, Font Martina i part de Son Rich.

- Publicitat -
- Publicitat -

Prop de 4.100 estudiants de les comarques gironines faran les PAU aquesta setmana

La xifra supera la de l'any passat. Els exàmens es faran en diferents seus de Girona, Salt, Figueres i Olot i els resultats es coneixeran el 23 de juny.

Altres notícies