4.8 C
Pals
Diumenge, 11 gener 2026
- Publicitat -

Bon temps amb augment de núvols cap a la nit

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dijous continuem amb un temps tranquil i predomini de la bonança meteorològica.

El cel presentarà alguns intervals de núvols alts però en general dominarà el Sol un dia més  amb una temperatura que augmenta lleugerament.  

Avui la mínima rondarà els 5 ºC i la màxima s’enfilarà fins als 18 ºC deixant un ambient més suau al migdia amb vent entre fluix i moderat de component sud. 

Cap a la nit, la nuvolositat anirà a més, i és que esperem el pas d’una petita línia frontal entre la matinada que ve i el matí de divendres. 

Durant les primeres hores de demà es poden produir ruixats febles i aïllats que desapareixeran ràpidament deixant. 

- Publicitat -
- Publicitat -

El dolor compartit democratitza

Hi ha poques coses tan democràtiques com el dolor compartit, encara que no solem pensar-hi gaire fins que ens...

Altres notícies