29.3 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

“Boti-Farra” per la llibertat el 5 de desembre a Palamós

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb l’objectiu de recaptar diners per fer front a les sancions imposades als dirigents catalans, la Cuina de l’Empordanet organitza la “Boti-Farra per la llibertat” aquest dimarts. Serà a la Nau dels 50 metres de Palamós i començarà a les 8 del vespre.

Durant l’acte, una vintena de cuiners couran 3.600 botifarres que els assistents podran gaudir amb una beguda per 10€. L’acte estarà amenitzat per grups com The Covers Band o Els Cremats, i Joan Lluís Bozzo, director de la companyia de teatre Dagoll Dagom, llegirà un manifest.

Amb aquest acte recolzat per Òmnium Baix Empordà i per l’ANC Palamós, la Cuina de l’Empordanet dona suport als empresonats i espera poder donar una “injecció econòmica” a la Caixa per la Solidaritat.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Museu de la Pesca de Palamós incorporarà l’estiu que ve un vaixell-aula per mostrar “el mar des del mar”

L'embarcació, que ja s'ha començat a fabricar a les drassanes Culmar (a Chiclana, Cadis), vol ser un espai pedagògic i científic, generador d'experiències i coneixement, innovador i sostenible.

Altres notícies